SEMINARAS
JAUNYSTĖ
(01)
PSICHOLOGIJA
VIDINIO VAIKO GYDYMAS
APIE SEMINARĄ
(02)
APRAŠYMAS
„17-21 gyvenimo metais žmogus pradedamas laikyti suaugusiu. Mokymasis būti atsakingu už savo gyvenimą ir valdyti savo laiką yra svarbios šio amžiaus periodo pamokos“.
C. L. Taylor

Kris Waldherr „Anubis“
„VIDINIO VAIKO GYDYMAS, 7 DALIS. JAUNYSTĖ: 17–21 GYVENIMO METAI“
Kaip sugebate planuoti savo laiką, pasirūpinti buitimi ir kūno poreikiais, užsidirbti pragyvenimui, bendrauti su žmonėmis? Kokius tikslus sau keliate ir ko tikitės iš savo gyvenimo? Į šiuos ir daugybę kitų klausimų privalome rasti atsakymus 17-21 gyvenimo metais. Šį amžiaus periodą galima pavadinti „tiltu į brandą“, nes nuo 21-ų metų jaunas žmogus laikomas suaugusiu ir atsakingu už save. Ilgus metus pašventus mokslams, daug laiko praleidus bendraamžių būryje šiame etape jaunuolių keliai išsiskiria: vieni lieka gyventi su tėvais, kiti stengiasi išsikraustyti į atskirą būstą ar net išvažiuoja į užsienį, pradeda dirbti arba tęsia mokslus, susiranda porą, tuokiasi ir susilaukia vaikų. Noras, kad mumis pasirūpintų ir kova už nepriklausomybę sukelia įtampą santykiuose su tėvais. Šių besikartojančių konfliktų pasekoje vis didėja emocinis atstumas tarp tėvų ir vaikų vedantis link atsiskyrimo nuo bazinės šeimos ir savo gyvenimo kūrimo. Paukštelis atsispiria nuo lizdo krašto, išskleidžia sparnus ir skrenda į pasaulį. Tai, kas paaugliui atrodė išsilaisvinimu iš tėvų kontrolės, jaunuoliui tampa kasdienybe, rutina, o neretai ir vienatve paženklinta atsakomybių našta. Ar pajėgs jaunas žmogus pats išlaikyti savo sielos vektorių nenuolaidžiaudamas tinginystei ir vidiniam sabotažui, priklausys nuo „vidinio stuburo“ įgyto šeimoje ir ankstesnių metų patirties. Tėvams šiuo metu dažnai belieka didžiuotis savo darbo vaisiais arba... apgailestauti dėl auklėjimo klaidų.

Šiame užsiėmime tęsime savo gyvenimo pradžios patirčių peržvalgą ir vidinio vaiko gydymo procesą, kurį pradėjome ankstesniuose šios temos vebinaruose (tam nereikia išankstinio pasiruošimo, tačiau, jei norite, galite įsigyti ankstesnių užsiėmimų įrašus). Meditacijų ir kūrybinių technikų pagalba atgaivinsime savo jaunystės patirtis, peržvelgsime suformuotus ir įgytus tuo metu įgūdžius, atpažinsime, kaip jie įtakoja mūsų dabartinį gyvenimą. Užmezgę ryšį su savo vidiniu jaunuoliu, pasirūpinsime jo/jos poreikiais ir leisime saugiai bręsti... kad galėtume džiaugtis savo suaugusiu gyvenimu. Užsiėmime sužinosite daug efektyvių metodų savo vidinio jaunuolio gydymui. Tėvai, auginantys vaikus, šias žinias galės pritaikyti savo pedagoginių klaidų korekcijai ir gilesniam savo atžalų supratimui. Padovanokite sau galimybę kūrybiškai transformuoti šio gyvenimo periodo įtampas. Atraskite natūralumo, pasitikėjimo, pasididžiavimo savimi, autentiškumo dovanas, glūdinčias Jūsų vidiniame vaike!

VEBINARO TEMOS
· Meditacija „Stovint ant savarankiško gyvenimo slenksčio“.
· Tėvų šeimos tarpusavio santykių įtaka dukros/sūnaus charakterio formavimuisi.
· Mamos sūnus, tėvo duktė: persikeitę vaidmenys ir jų kaina vaikų gyvenime.
· Socialinių brandos modelių trūkumas: užstrigimas Puer aeternus (amžino jaunuolio) archetipe.
· „Imk dabar, mokėk vėliau“ – paskolų, bankroto ir degradacijos pavojus.
· Gyvenimas „šiltnamio“ sąlygomis – infantiliškumo pavojus.
· „Snieguolių“ karta ir jos likimas pasaulio įvykių kontekste.
· Vaikinų ir merginų užduotys jaunystėje.
· Geriausia, ką tėvai gali perduoti savo vaikams.
· Tapti savo gyvenimo herojumi.
· Meditacijos ir pratimai jaunystės patirčių įsisąmoninimui ir transformacijai.

UŽSAKYTI SEMINARĄ
(04)
UŽSAKYTI
FACEBOOK
LINKEDIN
INSTAGRAM
© 2021
#DALIOSSEMINARAI
Made on
Tilda